Näytetään tekstit, joissa on tunniste vanne. Näytä kaikki tekstit
Näytetään tekstit, joissa on tunniste vanne. Näytä kaikki tekstit

sunnuntai 28. syyskuuta 2014

Vannevideo Balilta


Kuvailtiin Ubudissa, Balilla hieman matskuja videokameralle viimeisenä päivänä ennen lähtöä Singaporen keikkahommiin... Videomatskut löytyisi nyt alta vannevideon muodossa... ;)



Kaunista syksyä!

torstai 3. heinäkuuta 2014

Voto voto

Kaikkea mahtavaa on kerennyt tähänkin kesään jo mahtumaan, vaikka ilmat ei nyt oikeen olekaan suosineet. Viime vuonna, kun vietimme kesän Turkissa, sain kuulla jatkuvasti puhelimessa ja viesteissä kuinka Suomessa oli niin hieno kesä.... Noh, en tiedä uskoisinko tuota, kun tuntuu että Suomen kesä on aina tämmöinen kylmä ja vähäluminen. Ehkäpä ne kelit tästä vielä paranee..

Mutta asiaan, vaikka lämpö ei aina yli kahdenkympin nousekaan, näyttää aamuaurinko upealta. Sitä lähdimmekin metsästämään kameralle Mikan kanssa.

Ajoimme aamuyöllä 3 aikaan Lentävän niemen kärkeen ja asettauduimme valmiiksi odottamaan auringon nousua, jonka nettiapsi kertoi nousevan 3.43. Voin kertoa, että kahden tunnin aikana kuvatessa oli ihan uskomattoman kylmä, mutta se oli sen arvoista, sillä kuvista tuli hienoja!








Lisää kuvia löytyy täältä

Saavuin kotiin siinä puoli kuusi aamulla ja valehtelematta palelin tunnin ennenkuin sain unen päästä kiinni! Oli kyllä ihan mahtava aamu ja huikeat kuvaukset...

Kiitos Mika!