keskiviikko 10. heinäkuuta 2013

Ou wau, mikä reissu Kekovaan!

Heti alkuun täytyy todeta, että olipas ihan huippu parin päivän miniloma. Ja sitä tarvittiin, sillä pikku hiljaa alkaa kropat olemaan liian kärsineitä toimiakseen hyvin. Samantein kun palaan Suomeen, pitää varata kunnon hieroja. Olkapääni ovat niin kipeät, etten voi enää tehdä shown loppukoreografiaa, kun käsien nostaminen sattuu niin perkanasti.... Annika taas on viikon sairaslomalla, kun polvi päätti lopettaa yhteistyön. Rankkaa työtä tämä... ja silti niin ihanaa. Luv it <3 p="">
No, any case...

Työviikko hujahti taas nopeasti ja perjantaina ihmiset alkoivat jo odottaa kiihkeästi vapaa päivää. Satyalla oli auto, joten olimme sopineet että minä, Niko, Satya, Pancho ja Damian lähtisimme kahdeksi yöksi Tekirovan toiselle puolelle pieneen Ciralin kylään ja sunnuntain viettäisimme laivareissulla Kekovaan. Kuinka ollakaan, kun asiasta puhuimme, innostui moni meidän esiintyjistä lähtemään matkaan myös. Ja Pinja, Milla, Jonas, Abdul sekä Chris vuokrasivat toisen auton pariksi päiväksi.

Lauantaina shown jälkeen meitä lähti siis kohti Ciralia kaksi autollista ihmisiä. Satya oli varannut huoneet vain Pancholle ja itselleen sekä minulle että Nikolle, ja laittoi kiireesti viestiä extrahuone-tarpeelle. Päästyämme Ciraliin klo 2 aikaan yöllä, selvisi että huoneita ei ole kuin 1 ja tämän lisäksi omistaja majoittaa 4 omaan kotiinsa... Niko ja minä saimme hotellihuoneen; Pinja, Milla, Chris sekä Jonas nukkuivat omistajan talossa... Kaikki luulimme, että Abdul lähtisi Tekirovaan yöksi naisystävän luokse, mutta Abdul olikin suunnitellut tulevansa meidän hotelliin vieraansa kanssa... Niinpä joustavat joustaa =D Niko, minä, Satya, Pancho ja Damian nukuimme siis hotellin puutarhassa pienellä terassilla... Heh! Olihan kokemus. Sain nukuttua vain 1,5 tuntia, sillä ötökät kiusasivat, eläimet mourusivat ja sitten tulikin jo liian kuuma.

Aamulla 8 nousimmekin jo ylös aamiaiselle, sillä meidät noudettaisiin venereissulle klo 9. Ja tasan klo 9 bussi odottikin jo meitä. Ja sitten taaaaaas bussin kyytiin... ja vielä 1, 5 tunniksi. Voin sanoa, että tällä reissulla on ollut aika paljon istumista. Mutta tämä istuminen oli kyllä sen väärti....

Saavuimme pieneen satamaan, missä laiva odottelikin jo meitä. Saimme ihan parhaat paikat laivan kannelta!

Laiva kiersi pitkin rannikkoa (Kekovassa). Pysähdyimme muinaisille raunioille, kauniisiin poukamiin.. käväisimme ihanassa pikkukylässä raunioiden läheisyydessä, näimme isoja merikilpikonnia, delfiinin, rauskun. Hypimme laivan kannelta mereen, matkustimme pienellä kumisohvalla moottoriveneen perässä... Wau...

Koko poppoo
Pancho keulassa
Ensimmäinen uimahyppyni pitkästä aikaa moneen vuoteen!
Kivaa oli!!

Delfiini!

Kaiken kaikkiaan laivareissu kesti n. 5 tuntia (?). Paremmin tietävät korjatkoon.... Päivä ei kuitenkaan ollut vielä tässä.

n. klo 20 saavuimme Ciraliin, missä meitä kaikkia onneksi odotti jo omat hotellihuoneet. Kävimme suihkussa ja laittauduimme... Ja sitten syömään!!  Löysimme ihanan ravintolan... Ihanaa ruokaa, hyvää seuraa ja viiniä! Tämä olisi jo mahtava lopetus upealle päivälle..... mutta ei!

Minä, Niko, Pancho, Satya ja Damian päätimme vielä kiivetä korkealle Chimearo-vuorelle, jossa palavat ikuiset liekit kalliosta.
Matka pilkkopimeässä metsässä vain pienen taskulampun avulla kivistä tietä ylöspäin oli erittäin rankka, mutta ylös päästyämme sen arvoinen.
En oikein tiedä, mitä odotin, mutta en ainakaan tätä. Vuoren rinnettä ylöspäin paloi isoja tulia. Kuin nuotioita, mutta ilman puita ja sytykkeitä.... palavaa kaasuliekkiä. Ja siellä sun täällä istui ihmisiä tulien ympärillä grillaamassa ja nauttimassa yöstä, jota koristivat upeat tähdet ja milky way! Yritimme ottaa kuvia tulista ja paikasta, mutta vannon että tunnelmaa ja aitoa fiilistä ei saa mitenkään kameralla kuvattua. Sen verran upeaa se oli!

Turkkilaiset nuoret meidän vieressämme grillasivat tulista ja antoivat meille maistiaiset.... ehkä näin mekin saamme jotain supervoimia =D!

Aika hurahti vuorella ja huomasimme istuneemme siellä yli 2 tuntia... Oli siis aika palata takaisin kylään ja mennä suorilta nukkumaan.

Aamulla heräsimme virkeinä hotellin aamupalalle... tämän päivänhän piti olla showpäivä, joten kaikki valmitautuivat puolilta päivin 1,5 tunnin ajomatkaan kohti Belekiä...

Matkalla saimmekin kuulla, että tämän päiväinen show on peruttu eli toinen vapaa päivä putkeen! Illan vietimme rentoutuen omalla villalla!

Ai niin, päivän hyvä teko: sunnuntaina matkalla pelastimme kilpikonnan keskeltä tietä!

Tänään on show Marti Myrassa sekä meidän joukkoomme liittyy 2 esiintyjää lisää.... Koska sekä tämän päivän että huomisen show on Tekirovassa, meinaamme Nikon kanssa ottaa hostellin sieltä!

Viikonlopuksi menemme Antalyan vanhaan  vapaapäiväksi ja sitten ensi tiistaina 13:sta meistä lähtee esiintymään Turkkilaisen superstaran stadion keikalle Istanbuliin. Lennämme 16 päivä Istanbuliin, tulemme takaisin 17. päivä ja lähdemme kohti Suomea 18. päivä aamulla.... Tähän loppuun siis vielä pieni rutistus ja sitten Finland calling!

Pusuja ja haleja kaikille!!