tiistai 18. kesäkuuta 2013

Runosuoni ei kuki...

Tähän alkuun pitää taas hyvin tuttuun tapaan mainita, että kuumaa on... ja kuumenee koko ajan. Hikipisarat valuvat nenältä näppikselle hyvää tahtia. On ollut jännä huomata, kuinka ilmasto muuttuu päivä päivältä ja yö yöltä. Viime yö oli jo todella kuuma, noh päivistä puhumattakaan. Vaikka onkin ihan hullun kuumaa, niin pää tuntuu olevan jäässä. Ei tahdo nyt runosuoni kukkia, joten latailen alle mitä mieleen tulee.

Tapahtui viime jaksossa:

Eli Paula vietti täällä 1,5 viikkoa meidän kanssamme ja aika lensi (valitettavasti) kuin siivillä uidessa, syödessä ja olosta nauttiessa´.

Syömässä
Esiintymässä oltiin myös tutuissa hotelleissa mm. Rixos Tekirovassa, Marti Myrassa ja Cornelia Diamondissa.

Tekirova

Marti Myra

Viikonlopulla sattuikin ihan odottamaton onnenpotku, nimittäin sekä lauantai ja sunnuntai muuttuivat vapaapäiviksi.Suurin osa esiintymisryhmästä lähti Tekirovaan, joten  lauantai-iltana istuttiinkin sitten koko Suomi-poppoon voimin meidän terassilla (Pinja, Milla, NIko, Kassu, Nanny, Paula, äite, äiten ystävätär Iina, minä ja sitten itävaltalaisista Stefan, Claudia ja Jonas). Sillä välin kun naiset vielä laittautuivat, kävi osa vapaailtapoppoosta ajamassa mikroautoilla Belekin rannassa.

Sunnuntaina klo 14 Niko oli järjestänyt meille bussikuljetuksen Antalyaan.

Ensiksi mentiin shoppailemaan Terra City ostoskeskukseen, mistä löytyi kaikkea hienoa taasen. Ja täytyy sanoa, että Illusiasta on tullut myös aika muotitietoinen pikkushoppaaja, joka viihtyi kanssani hyvin ostoskeskuksessa kierrellessä ja ihmetellessä. Minäkin opin, että tällä hetkellä tyttöjen keskuudessa ovat muotia viiksikorut(?)!.

Terra Cityn jälkeen osa porukasta meni shoppailemaan Ataturk squarelle, mutta Niko, Illusia ja minä lähdimme Aktur Park-huvipuistoon.

Meillä oli oikein mukava huvipuistoreissu ja suomen hintoihin nähden varsin edullinen sellainen. Sisälle ei maksanut mitään ja laite maksoi 1,3 e/kerta.

Klo 23 kokoonnuimme Akatur Squarella ja lähdimme kohti lentokenttää, sillä Paulan lento lähti su-ma yönä klo 3 aikaan. Paula lähti siis Suomeen ja me muut palasimme villalle.

Eilen oli sitten paluu arkeen:

Ja se olikin kuumin päivä tähän mennessä. Ensin  puolikilometriä uintia, sitten 2 km pyörällä kaupunkiin, 1,5 tuntia salilla, 2 km takaisin pyörällä, sitten vähän uimista ja vannekoreota..... jonka jälkeen kohti esiintymispaikkaa... Arvatkaapa meinasiko kunto loppua kesken. Todellakin!

Onneksi esitys meni kuitenkin hyvin ja takaisin tullessa ilma oli vielä uskomattoman lämmin, joten piti käväistä vielä yöuinnilla! Itse sammahdin aikas nopeasti kun sain pään tyynyyn, mutta Illusia ja Niko pelasivat vielä pelejä jonkin aikaa. Tosin yöllä sitten heräsin 3 kertaa, ensin ottamaan ilmastoinnin pois päältä, kun tuli kylmä, sitten laittamaan sen takaisin päälle, kun tuli tuskaisen kuuma ja sitten taas kerran ottamaan sen pois... dippadai!

Tänään on vuorossa Süssesi hotelli, missä on paras buffetti!! JEi!

1. Mukava saada taas päivitystä tänne blogiin. Kuuma on mukavaa, mutta liian kuuma, hmmm.... Täällä on jotain reilut 20 astetta ja tuulta, tosin tämäkin ilma tuntuu jo aika lämpimältä auringonpaisteessa. Kuinkas te aiotte juhlia Jussia siellä, pidättekö hyvät rantapartyt vai elätte normaalia arkea? Me lähdemme J & E:n uudelle vanhalle talolle juhannusta viettämään. Terkkuja teille kaikille ja Illusialle vielä erikoisesti !

T: Isä ja Tarja

2. Kiva juttu! Jussina mennään semmoisille rantafestareille ja Illusia lähtee meidän mukaan! =)