maanantai 27. toukokuuta 2013

Muutoksia, pöpöjä ja paras vapaapäivä

Ti 21.5

Tiistai-iltapäivällä normaaliin tapaan saavuimme Süssesi-hotellille ja aloimme purkaa tavaroita autoista suoraan lavalle. Ja Turkkilaiseen tapaan, kun suurin osa tavaroista oli jo purettu, tuli entertainment manageri kertomaan, että esiintyisimmekin Garden partyissa eli puutarhassa. Ei muuta kuin tsekkaamaan uusi paikka. Ongelma tässä kohdin oli, että se olisi valmis vasta 6 jälkeen.

klo 18 jälkeen pääsimme tsekkaamaan lavan ja purkamaan tavarat.

Esitys oli n. klo 21.45. Ja tässä vaiheessa lava ja valot näyttivät yksinkertaisesti upeilta. Puutarhassa lavan takana ei tietenkään ollut kunnollista bäkkäriä, joten siellä sitten pilkkopimeässä yöllä vaihdoimme vaatteita.
Tällä keikalla törmäsimme ensimmäistä kertaa ongelmaan, joka tuntuu pahenevan yö yöltä - nimittäin kosteus. Vannesooloni ja tyttöjen käsitulet oli ensimmäisena koreona ja jo astuessa lavalla kiroilin mielessäni. Lava oli aivan läpimärkä ja aivan helkutin liukas. Esitys hoidettiin vahvasti liukastellen kotiin...

Ai niin, Süssesin buffetti on yksi ylivoimaisesti parhaista!

Ke 22.5

Aamulla heräsimme jo 7 aikoihin, sillä bussi tuli hakemaan meidät ja viemään Antalyaan poliisiasemalle. Viisumimme olivat valmiit.

klo 16 aikoihin lähdimme Voyage Belek hotellille. On muuten aivan ihanaa, kun suurin osa hotelleista on Belekissä vain n. 5 minuutin matkan päässä. Päästyämme hotellille selvisi, että myös tämä ilta ja lava olisi erilainen. Meidät vietiin merenrantabaariin, missä rakennettiin juuri isoa lavaa ja laitettiin koristeita paikoilleen. Kuvasta ei saa lainkaan käsitystä kuinka henkeäsalpaavan kaunis paikka oli - jo ennenkuin oli pimeää. Pimeän tulon jälkeen alue oli yksinkertaisesti upea. Meri siinsi takana ja joka paikassa oli kynttilöitä sekä uima-altaat upeasti valaistu.

Esitys meni jälleen ihan mukavasti, mutta valitettavasti lavan kosteus on todella vaikea ongelma näin esiintyjän näkökulmasta. Hypyt, jalannostot, piruetit... kaikki vaatii kovasti keskittymistä -vielä tulet käsissä.

Hengissä kuitenkin selvittiin ja upealta se kyllä näytti! Kuvaamme jokaisen shown videokameralle ja villalla katsomme ne kukin yksitellen, jotta osaamme jatkuvasti parantaa osioitamme.

Yöllä heräsin n. klo 03 aikaan outoon oloon. Eipä aikaakaan kun outo olo muuttui korkeaksi +39 kuumeeksi ja maha osoitti mieltään kumpaankin suuntaan. Kunnon turistiripuli/ruokamyrkytys iski päälle.

Torstaina Muut lähtivät Kemeriin Rixos Sungateen ja minä jäin taistelemaan oksennuksen kanssa. Onneksi torstai-yötä kohden olo alkoi jo kohenemaan.

Perjantaina olin jälleen täysissä voimissa. Siis täysin! En huomannut lainkaan mistään, että olisin edes sairastanut missään kohdin. Rixos Premiumin show meni hienosti ja energisesti!

Lauantaina aikaisemmin sairastamani flunssa alkoi levitä porukassamme. Ja tällä kertaa uhrina oli Pinja.
Cornelia Diamondin showssa tuurasin  Pinjaa käsitulissa.  Haastavinta oli, että koreo oli täysin peilikuvana omaan osaani nähden. Niinpä treenasin iltapäivän, että sain hoidettua Pinjan osan huolella läpi! Ja se menikin ilman suurempia ongelmia!

Paras uutinen lauantaissa oli, kun kuulimme että sunnuntai on vapaa ja saisimme bussin sekä kuljettajan viemään meidät Alanyaan vapaapäivää viettämään.

Lauantai-iltana shown jälkeen siis rentouduimme Kurt-baarissa ja suunnittelimme seuraavaa päivää.

Sunnuntaina bussi saapui klo 10 ja meitä hyppäsi kyytiin Niko, minä, Annika, Kassu, Claudia, Stefan, Milla, Satya ja Damien.

Matkaa Alanyaan on n. 120 km ja aika meni oikein mukavasti bussissa virvokkeita nauttien ja musiikkia kuunnellen. Ennen Alanyaan saapumista pysähdyimme kuitenkin vesiputouksille.

Rakkautta vesiputouksilla
Annika, Damien, minä
Vesiputouksilla vietimme aikaa chillaillen, syöden, juoden ja uiden...

Kaikki päivät ovat olleet nyt lähiaikoina aivan uskomattoman kuumia, upeita a pilvettömiä, niinpä suuntasimme Alanyassa suoraan merenrannalle.

Rentoutumista, rantalenttistä, mansikkamargaritaa ja isoja aaltoja. KYLLÄ KELPASI!

Illalla menimme vielä johonkin Cleopatra rannan vieressä olevaan ravintolaan syömään, missä oli ihan mielettömän hyvät ruoat! Sen jälkeen pyörimme jonkin aikaan ostoskadulla ja lopulta väsynyt sakki nukkui koko matkan villoille. Paras vapaapäivä tähän mennessä!

Seuraavana vapaapäivänä saapuvatkin Illusia ja äiti tänne! Ihanaa, kiva kun tuutte!!

Tänään on todella todella kuuma päivä! Ja odottelemme tietoa, mihin suuntaan sitä lähdetään. Lisäksi Niko on vähän huonovointinen, joten saa nähdä jääkö Niko lepäämään villalle täksi päiväksi.